I hope you don't mind that I put down in words How wonderful life is while you're in the world

Vissa dagar verkar allt verkligen bara flyta på helt perfekt. Jag hann simma i godan ro imorse, dessutom längre än jag orkat simma (gravid) hittills. Jag följde Liam till frissan och sen tog vi en fika på espressohouse och hade lite egentid. Så vansinnigt mysigt. Att ungen sen varit på lysande humör och pratat nonstop om allt och inget mellan frissan och läggdags, de går ju inte heller obemärkt förbi. Barn humör smittar som inget annat!
Idag har Liam dessutom pratat en del om sin kommande lillebror. Fram tills idag så har han inte sagt så mycket mer än att de känns kul att han äntligen får en lillebror utan han ha mest bara konstaterat faktum. Idag när vi låg i soffan ville han känna på min mage för att känna vars lillebror låg, filosoferade om när han ska komma osv. Det hela urartade självklart så nu har Liam även fått en snabbkurs gällande prematura bebisar och kuvöser och dylikt. Men de kändes så otroligt mysigt att han ville intressera sig mer i sitt kommande syskon. De känns som mitt inre ska spricka av kärlek! 
 
Livet är inte alltid rosenskimrande men vissa dagar är tusan de! Jag är så glad att jag lyssnade på ord som de kommer bli bättre för de var så sant. Livet har sina toppar och dalar men även i dalarna så känns inte allt så nattsvart som de en gång kändes. Så om någon som läser detta har de tungt eller svårt:
Jag lovar, det blir bättre! Ta en dag i taget, tillslut kommer allt att ordna sig. 
 
 
 
Bästkillen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0