Vardagspaus

Dagarna med foglossningar går nästan bättre att hantera nu när jag är heltidssjukskriven så man kan ta många vilopauser under dagarna. Får inte så mycket gjort men de är irrelevant. I helgen var jag och Hannes i Luleå och såg Betnér. En av mina favoritkomiker! Föreställningens enda fel: den va för kort. 
Vi bodde dessutom på hotell över natten och träffade Siri och Benji på lunch innan vi for hem. Vi brukar ju fara ungefär 1-2 gånger per år på en liten getaway för att få egentid och lyxa till det lite extra. Ett jättevärdefullt tips till den som vill vårda sin relation till sin partner. Vi får dock se när nästa getaway blir, kan hända att de kommer dröja pga bebis. Men de är helt okej, bebis känns som en rimlig ursäkt för hemmablivande. 
Tränar även det här med sömnlöshet just nu. Pga fogarna så vaknar jag flera gånger per natt och pga hormoner så har jag såna sjuka mardrömmar. Tror jag får börja sova med kedjetäcke igen, de har hjälpt tidigare. 
 
 
Idag kommer storkillen hem igen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0